Στο Μεσημβρινό Δελτίο Ειδήσεων του STAR Κεντρικής Ελλάδας με τη Θώμη Παληού, την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου, είχε την ευκαιρία να τοποθετηθεί για τα ζητήματα της επικαιρότητας καθώς και να αναφερθεί στις πρόσφατες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του, ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων, με αρμοδιότητα την Έρευνα & Τεχνολογία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης. Παρακάτω ακολουθούν σημεία και βίντεο των τοποθετήσεων του.
“Όλοι γνωρίζαμε ότι μετά το Σεπτέμβρη θα ερχόταν 2ο πιο σφοδρό κύμα της πανδημίας, ενώ και ο κ. Μητσοτάκης είχε ενημερωθεί σχετικά από τους επιστήμονες. Δυστυχώς η Κυβέρνηση επαναπαύτηκε στον “αυτοθαυμασμό” της και δεν ετοιμάστηκε γι’ αυτό το 2ο κύμα σε κανέναν τομέα.”
“Από τον Ιούνιο είχα καταθέσει ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας σχετικά με το Νοσοκομείο Λαμίας και το γεγονός ότι μετατράπηκαν οι 7 κλίνες της ΜΑΦ σε 6 κλίνες ΜΕΘ-Covid. Κάποιοι τότε πανηγύριζαν για εκείνο το προσωρινό μέτρο, ενώ εγώ ζητούσα τη δημιουργία 8 κλινών ΜΕΘ-Covid, καθώς υπάρχουν οι σχετικές δυνατότητες. Δυστυχώς, το Υπουργείο Υγείας ακόμη δεν έχει απαντήσει στην ερώτηση και δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα γι’ αυτό το θέμα.”
“Ο Πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. πρότεινε ένα Υπουργό Υγείας κοινής αποδοχής για τους επόμενους μήνες και στην εκπόνηση ενός 6μηνου σχεδίου δράσης συναινετικά και σε συνεννόηση με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς. Πρέπει να τοποθετηθεί ένας άνθρωπος εγνωσμένου κύρους και αξίας. Ούτως ή άλλως οποιοσδήποτε θα είναι καλύτερος γνώστης από τον κ. Κικίλια.”
“Για ποιο λόγο δεν έχουν εμβολιαστεί για την εποχική γρίπη χιλιάδες άνθρωποι, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και έχουν μπει σε λίστες αναμονής; Το Υπουργείο Υγείας οφείλει να λύσει το πρόβλημα και να δώσει πειστικές απαντήσεις γιατί δεν ανταποκρίθηκε στις εκκλήσεις επιστημόνων, όπως ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ κ. Δημόπουλος, ο οποίος ανέφερε από τον Αύγουστο ότι πρέπει να προετοιμαστούμε εγκαίρως και να γίνουν οι εμβολιασμοί με το αντιγριπικό εμβόλιο.”
“Η πανδημία υπάρχει από την περασμένη άνοιξη και το Υπουργείο Παιδείας είχε 8 μήνες να κάνει την εξής απλή διαδικασία: Να στείλει ένα έγγραφο σε όλες τις Περιφερειακές Δ/νσεις και να ζητήσει την καταγραφή των δυνατοτήτων, δηλαδή πόσα παιδιά έχουν τα ηλεκτρονικά μέσα να παρακολουθήσουν τα μαθήματα εν όψει του 2ου κύματος της πανδημίας. Αντ’ αυτού φθάσαμε στο σημείο το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργεί μαθητές 2 ταχυτήτων.”