07/12/2020

Γ. Σαρακιώτης: «Συνεχής απαξίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης από την Κυβέρνηση της ΝΔ»

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έθεσε ως στόχο τη συνεχή βελτίωση της δημόσιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Αφού επανέφερε τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία και επαναλειτούργησε όλους τους τομείς και τις ειδικότητες που είχαν καταργηθεί, εργάστηκε συστηματικά για την ουσιαστική βελτίωση και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιεχομένου των Επαγγελματικών Λυκείων. Έλαβε όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται για να είναι το ΕΠΑΛ ένα ισότιμο, στην πράξη και στην ουσία, Λύκειο με το Γενικό, αναγνωρίζοντας και ενισχύοντας ιδιαίτερα τον σημαντικό κοινωνικό τους ρόλο.

Διαβάστε εδώ το πλήρες κείμενο της ερώτησης.

Από το πρόσφατο Κοινοβουλευτικό μου Έργο

Σαρακιώτης στη Βουλή: «Όσο οι μεγαλοτραπεζίτες κάνουν business με τις πλάτες της Κυβέρνησης, οι μικρομεσαίοι δεν μπορούν να περάσουν ούτε απ’ έξω από τις τράπεζες»

Επί της σύμβασης συγχώνευσης της Τράπεζα Αττικής με την Παγκρήτια, η οποία «έρχεται υπό το μανδύα της ανάγκης θεμελίωσης ενός 5ου τραπεζικού πυλώνα, αλλά την ίδια στιγμή προκαλεί πολλά εύλογα ερωτηματικά», τοποθετήθηκε στη Βουλή ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Συντονιστής...

Διαβάστε Περισσότερα

Ερώτηση Σαρακιώτη προς Τσιάρα: «Γιατί δεν εντάξατε τη Φθιώτιδα στους δικαιούχους αποζημιώσεων για “Daniel” και “Elias”;»

Για ποιο λόγο δεν εντάχθηκε η Φθιώτιδα στους άμεσους δικαιούχους αποζημιώσεων για “Daniel” και “Elias” και πότε θα λάβει χώρα η πίστωση των οικονομικών ενισχύσεων στους λογαριασμούς των δικαιούχων αγροτών ολόκληρης της περιοχής, ρωτά τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης...

Διαβάστε Περισσότερα

Επίκαιρη ερώτηση Σαρακιώτη στη Βουλή: «Δεν είναι δυνατόν η εύρυθμη λειτουργία της Δ.ΥΠ.Α. Καρπενησίου να αποκαθίσταται μόνο μετά από ερωτήσεις Βουλευτών»

Το θέμα της δυσλειτουργίας του Κέντρου Προώθησης της Απασχόλησης Δ.ΥΠ.Α. Καρπενησίου έφερε στη Βουλή μέσω επίκαιρης ερώτησης προς το Υπουργείο Εργασίας, ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Συντονιστής Τομεαρχών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική-Συμμαχία Γιάννης Σαρακιώτης. Όπως...

Διαβάστε Περισσότερα