Ερώτηση υπέβαλαν ο Γιάννης Σαρακιώτης και Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. αναφορικά με την αναγκαιότητα κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος για την ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας. Συγκεκριμένα ερωτώνται ο Υπουργός Εσωτερικών και ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος:
1) Με ποια κριτήρια κατανέμεται από την ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία η συνολική δαπάνη των 11 εκατομμυρίων ευρώ της εκστρατείας ενημέρωσης στα τοπικά, περιφερειακά και εθνικά ΜΜΕ της χώρας;
2) Από ποιους λόγους υπαγορεύθηκε η παράταση της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων για 6 μήνες από την έναρξη ισχύος της ΠΝΠ της 20ης-3-2020 δηλαδή, αντί για την 31η Μαΐου 2020 που προβλέπονταν ως καταληκτική ημερομηνία από την ΠΝΠ 14ης-3-2020, την 21η Σεπτεμβρίου του 2020;
3)Προτίθεσθε να προβείτε σε αύξηση του αρχικού ποσού των 11 εκατομμυρίων που προβλεπόταν αρχικά για την εκστρατεία ενημέρωσης που αρχικά έληγε την 31η-5-2020;
4) Με ποια κριτήρια εγκρίνονται και χρηματοδοτούνται τα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής των Περιφερειών της χώρας για το 2020, ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ και με ποιες διαδικασίες έχουν υλοποιήσει ή θα υλοποιήσουν οι Περιφέρειες τα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής;
5) Είναι δυνατόν να δαπανώνται για την επικοινωνιακή πολιτική μόνο των Περιφερειών της χώρας ποσά διπλάσια απ’ όσα θα δοθούν στα Νοσοκομεία για την προμήθεια εξοπλισμού ΜΕΘ (9.000.000 ευρώ)
6) Είναι δυνατόν να δαπανώνται για την επικοινωνακή πολιτική περισσότερα από ό,τι θα δοθούν για την πρόσληψη προσωπικού για την στελέχωση των επιπλέον κλινών ΜΕΘ (14.000.000 ευρώ)
Παράλληλα, ζητείται η κατάθεση της αναλυτικής κατάστασης των τοπικών, περιφερειακών και εθνικών ΜΜΕ που χρηματοδοτούνται, καθώς και των προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής των 7 περιφερειών που έχουν ήδη εγκριθεί.