Στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΕΝΑ Κεντρικής Ελλάδας σχολίασε την επικαιρότητα ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης.
Επί 2 χρόνια στις ερωτήσεις που υπέβαλα προς τον Υπουργό Υγείας για το Νοσοκομείο Λαμίας, οι απαντήσεις είναι αποκαρδιωτικές. Πριν δύο μήνες, ο κ. Πλεύρης έφθασε στο σημείο να αναφέρει ότι “η κατάσταση στο Νοσοκομείο Λαμίας είναι εξαιρετικά καλή”!
Πάνω από 30.000 συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους λόγω covid, αλλά η Κυβέρνηση δεν δείχνει καν να νοιάζεται. Ενδιαφέρονται μόνο για την επικοινωνία, την καρέκλα και το πολιτικό τους κεφάλαιο.
Ο κ. Μητσοτάκης μας έλεγε προεκλογικά ότι “υπήρχε πλεονάζον ιατρικό προσωπικό στα νοσοκομεία” και σήμερα υλοποιεί τις “δεσμεύσεις” του. Στο ΓΝ Λαμίας είχαμε 11 γιατρούς στα “Επείγοντα” και τώρα έχουμε 4… Ας απαντήσει κάποιος από τους κυρίους Σταϊκούρα, Οικονόμου και Πέτσα, που προέρχονται από την Φθιώτιδα, αν τους ικανοποιεί αυτή η κατάσταση.
Το ΕΣΥ καταρρέει, οι εναπομείναντες ιατροί και νοσηλευτές έχουν οδηγηθεί σε burnout και η Κυβέρνηση κρατά εκτός του συστήματος χιλιάδες υγειονομικούς.
Τον Ιούλιο του 2021, η Τουρκία υπέβαλε αίτημα κατοχύρωσης της εμπορικής ονομασίας “Τurkaegean” προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στις 7 Σεπτεμβρίου 2021, η απόφαση δημοσιεύτηκε. Η Κυβέρνηση είχε τη δυνατότητα προσβολής της απόφασης εντός 3 μηνών, αλλά δεν έπραξε τίποτα. Πόσο αδιάφοροι και ανίκανοι είναι οι κυβερνώντες; Ό,τι δεν μπορεί να πάρει με τα όπλα ο Ερντογάν, το παίρνει μέσω της αδράνειας της ΝΔ.
Η Κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έκανε αποφασιστικά βήματα για την υλοποίηση του αγωγού EastMed προωθώντας τη στρατηγική συνεργασία με Ισραήλ και Κύπρο και έχοντας την υποστήριξη των ΗΠΑ. Επί Κυβέρνησης Ν.Δ., οι ΗΠΑ ήραν την εν λόγω υποστήριξη “για να μη δημιουργηθούν προβλήματα με την Τουρκία”. Δώσαμε τα πάντα στους Αμερικανούς και δεν διασφαλίσαμε την υποστήριξή τους, ακόμη και για τον EastMed, όπως την είχαμε σταθερά τα προηγούμενα χρόνια.
Επί 6 μήνες το Oruc Reis έκανε βόλτες στο Αιγαίο, ο κ. Μητσοτάκης το παρακολουθούσε κάνοντας τα μπάνια του στην Κρήτη και οι Υπουργοί της Ν.Δ. μας έλεγαν ότι “το πήρε ο άνεμος”. Χρειάζονται τα εξοπλιστικά προγράμματα, τις συζητήσεις για τα οποία είχε ξεκινήσει η Κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α., αλλά απαιτείται και πολιτική βούληση που ο κ. Μητσοτάκης δεν επιδεικνύει.
Η Υπ. Άμυνας της Γαλλίας κα Παρλί μας ευχαρίστησε επειδή με τη συμφωνία για τις Belharra δημιουργούνται 2.500 θέσεις εργασίας στα γαλλικά ναυπηγεία. Δεν είναι δυνατόν σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, με αυτή τη ναυτική παράδοση και αυτά τα ναυπηγεία, να μην μπαίνει ούτε μια βίδα, ενώ καλείται να καταβάλλει δισ. ευρώ στο γαλλικό ταμείο.
Πρέπει να γίνουν ουσιαστικοί έλεγχοι στην αγορά των καυσίμων, οι οποίοι τώρα δε γίνονται. Οι πρατηριούχοι καταγγέλλουν μαφιόζικες επιθέσεις και η Ελλάδα έχει αποκτήσει “εικόνα Κολομβίας”. Εκτός των ελέγχων, πρέπει να μειωθεί και ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης, όπως έχει προτείνει ο Αλέξης Τσίπρας από το Σεπτέμβριο του 2021. Η μείωση έχει εφαρμοστεί σε 18 χώρες της Ε.Ε. και “δεν έχουν μπει σε μνημόνια”, όπως κινδυνολογεί η Κυβέρνηση της Ν.Δ..
Η Ν.Δ., επί 4,5 χρόνια, έκανε αντιπολίτευση γιατί η Κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έδινε επιδόματα προς τους αδύναμους συμπολίτες μας σε μια χώρα, που μαστιζόταν από ανεργία ύψους 27%. Σήμερα, χορηγούν fuel pass, energy pass και δεν ξέρω τι άλλο “pass”..!
Επί 1,5 χρόνο, οι “άριστοι τεχνοκράτες” του κ. Μητσοτάκη δεν έχουν καταφέρει να κάνουν μια απογραφή, όταν το 1991, χωρίς καν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, έγινε σε μία ημέρα!