Οι έκτακτες συνθήκες που διαμορφώθηκαν από την υγειονομική κρίση έφεραν εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς αντιμέτωπους με πρωτόγνωρα και περίπλοκα προβλήματα. Η διττή επιλογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να αγνοήσει στην αρχή του νέου σχολικού έτους τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, οι οποίες εάν υιοθετούνταν θα εξασφάλιζαν συνθήκες απρόσκοπτης και ασφαλούς συνέχισης του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και να προχωρήσει σε αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, άνοιξε τον δρόμο για τις αποτυχίες, τις προχειρότητες και τις τραγικές παλινωδίες που ακολούθησαν.
Διαβάστε εδώ το πλήρες κείμενο της ερώτησης.